تكست آهنگ كلمه عبور از (پيشرو. ابليس. اوج. صادق)
 
تکست رپ
به بزرگترین وبلاگ تکست رپ خوش آمدید
شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : habibraper


پیشرو:
کلمه ی عبور را داشته باشی حله // جلو پیشرو که بزرگترین مافیای قرنه
دورش پره حامیای رپه
حیف رضا نداشته زبون عامیانه هرگز
شباشا گذرونده با خیالا قلبش // شاید میخواسته بکنه آبیارا زردش
وقتی دنیا تو مافیا و جنگ هست از لیست من و تو بکنند عالیا را حذفش
پولدار بشی کنی مادیاتا هظمش // شایدم حمله بکنند جانیا به تختت
پشته کنسترتت ماشینا به صفه // دنباله پرا برو خالیه به چپت
دنیا پره خوبا بده // پره مو و کنه
اما کاره ما خلافه زندگی تو روزا شبه
تمام زندگیا تو دودا دمه میشه خدا بودا واسه بارون آسمونا زدش
کسی نمیپرسه چیه رازه بوی گندت // اگه گند نباشیم غم میریزند توی قلبت
میپاشه به اسمتو میرینند به مغزت // منم بیخالمو میزنم تو خلصه

کروس:
بیــــــــــــــا که ماله مائه خورشید من هنوز امیــــد دارم
(من هنوز امیدوارم)
هممون قرصیم هممون صبحیــم هممون مشتیــم بــا هــــــــم

صادق:
سیکتیر نرو تو مخه من // کیف جیب تمام روزه من
میگذره با این دوتا نه چتم و نه معتاد // دنیائئ که داریم ماله یه خدائه نه دوتا
نه این که من بدممو تو خوبه خوب نه حاجی // دنیای تو قشنگه اما توی نقاشی
دنیای من کثیفه آدمای توشم // به فکره جیبو رسیدنه غنیمته توجنگ
بالای سرمونم وره توکه یه رنگه // ماله توکه صاف همون آبی رنگ قشنگه
کسی نی که حاجی واسه برد نجنگه // از خودت بگیر تا اون نشه خوده زرنگه
فرق ما تو باخته هاست
تو دادی رفت من دادم بالای ساخته هام
هه جایی اینکه رویاما پازل بچینم // ترجیح میدم حقیقتو واضح ببینم

کروس:
بیــــــــــــــا که ماله مائه خورشید من هنوز امیــــد دارم
(من هنوز امیدوارم)
هممون قرصیم هممون صبحیــم هممون مشتیــم بــا هــــــــم

اوج:
تشنه ی نوازشو لالائی مامان // روز به روزم داره سنم بالا میره داداش
اصلا حنجرمو واسه کی باید من جر بدمو // عاشق کی باشم اصلا به کی باید دل بدم
اگه باشی توی خیابونا لاش خور // یهو دیدی پولو جیب تو همه رو باد برد
هه هه
اونقدی خنده داره که یهو سره پوله مواد میفروشی حتی پاتو
همیشه دوست داشتی تو یجورایی سر باشی // حتی به خودتا دورا وریاتم شک داری
را میده قلم پا میده قلم تا کلمات پاپیچت بشند بگی کاریه تلف
ببین حاجی ادا در نیار // شبیه اونایی نباش که هستند برادر نما
نه مثله اون میگیری فازه لاتی اما تو هیچی نیستی و یه پا خایه مالی
تو به سگای دورتم هنوز داری باج میدی // مام با بنزین بالا سره باراباس تو تاریکی
تا بزنیمش آتیش
خیابون اگه خون بشه و توهم بشی قاطیش
نشینا پاشو لاشی


کروس:
بیــــــــــــــا که ماله مائه خورشید من هنوز امیــــد دارم
(من هنوز امیدوارم)
هممون قرصیم هممون صبحیــم هممون مشتیــم بــا هــــــــم

حسین:
آ آ
من تنهام مثه ماهی توی تنگ // فکرم دریاست نه که آبه توی حوض
یه مغزه نیمه پر یه افسری که خورد
تازه فهمیده جنگه پس سری به پل // بالا نرفته میبینی که پائین اومد
تمام عمرتو دادی و وایسادی تو صف
تا دری بازشه که بری،نه باش باشه دلی،هنوز مهاجری چه قدر ک*س و شعری ا
امثاله من صاب طلبياش نه شبیه توئه نه کوچیکه مثله بقلیات
من میخوام آزاد بگم با داد راست بگم و اسممو با ص صاد ضاد بگم
جوابه قانونارم دله من میده
من دوست دارم ریسکو با دیده سنجیده
کشته هارو تو قبر سوخته كارو جا حرف و سختیه پیچا با یه انتهای لاغر
من دوست دارم اینارو چون حقیقته // قانونه دله من شبیه قانون طبیعته
که میگه دوست داری بکن،هنوز داری کپن،تو زنده برای یه زندگی کپل
هه هه 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بزرگترین وبلاگ تکست رپ
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكست رپ و آدرس texterap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان